Stjepan Šuman

11.09.2014., četvrtak

U crvotočini

Ako ste kojim slučajem rođeni van Zagreba pa vam u putovnici spominju rodno mjesto (sram da ih bude!) a koje dakle je, matematički rečeno je različito (ili nije jednako) gradu Zagrebu...(ne mislite da pišem protiv Zagreba, ja Zagreb volim!)...
di smo stali?

Putovnica (umalo napisah "pasoš") vam ima nezagrebačko mjesto izdavanja i još nezagrebačkije mjesto rođenja a vi u Zagrebu dolazite na kazneni sud po ptvrdu o nekažnjavanju (jer vam je osobna Zagrebačka wink i drukčije "nejde"...).

Znate li što vam se može dogoditi?

Može vam se dogoditi da upadnete u crvotočinu.
Za totalne neznalice (oni koji su pogledali manje od 0.5 epizode Zvjezdanih staza) crvotočina je rupa u dimenziji prostor-vrijeme.

Ako ovi u Cernu misle da su sa svojim bozonom otkrili nešto što je do sada bila znanstvena fantastika oni su stvarno zaostali.

Pa mi u Zagrebu već odavno imamo razrađene crvotočine.

Pa meni žena sa šaltera za "nekažnjavanje" ko iz topa provali da ne mogu ja dobit uvjerenje o nekažnjavanju samo na osnovu policijske potvrde o izgubljenoj osobnoj, na kojoj se vidi da je zagrebačka, glavom i bradom.

Pitam je ja onda šta sad?
Kaže ona (pokušavajući ispast ekspresni stručnjak za upravu): "ne nee.... nemože to tako. Ne, i gotovo." TRESSSS.....



sad ste trenutno u crvotočini (spiralni pogled u tunelu. bez svjetla na kraju, naravno. na kraju je mrak)

Da nas je netko uslikao, mislio bi da sam ja neki sindikalni vođa, jer sam upravo hvatao svoj papir na prozivci gdje u prostoriji od cca......20 (pretjerao) kvadrata svoje "nekažnjavanje" vade svi iz glavnog, milijunskog grada!

Baba me ganja kroz crvotočinu tražeči da "Donesem potvrdu o prebivalištu " !!!, bang unatoč, još toploj potvrdi o gubitku zagrebačke osobne.

Sad, ovdje počinje kvantna fizika: Kako tek doći do potvrde o prebivalištu, bez osobne, ako mi ova potvrda o gubitku zagrebačke osobne ne znači ama baš ništa? Pa nikako osim povratkom u prošlost, kada još nisam izgubio osobnu, pa da "trknem" izvadit potvrdu o prebivalištu sa kojom bi, po riječima ove babe (Terminatora) "jedinom mogao izvaditi svoju potvrdu o nekažnjavanju".



Uglavnom rulja koja mi "čuva leđa" prisustvuje mom putovanju u prošlost te brzom povratku u budućnost. Odnosno sadašnjost, ali ona je budućnost ako gledate iz prošlosti.

Kažem ja babi:
"Gospođo, ja sutra moram imati svoju potvrdu o nekažnjavanju"

Sara O'Connor iz Terminatora, koja je spašavala svoju guzicu kako bi rodila spasitelja nacije koji je spasio sebe da spasi nju da ga može rodit, nije mi ni do koljena.Tako i ja bježim ispod nišana ove babe Terminatora i vještim verbalnim zahvatom je uništavam u prošlosti da ona mene ne uništi u budućnosti, pa kažem babi:

"OK (baba)! Osobna mi je zagrebačka, ali to se vidi po potvrdi o gubitku, zar ne? Da. Ali svi drugi stariji dokumenti nisu zagrebački."

Dalje naznam šte se dogodilo, valjda je uletio moj praunuk kojeg nisam mogao vidjeti jer ga po zakonu fizike ne smijem sresti, ali pretpostavljam da je pozvao šeficu koja je pomno proučila slučaj u crvotočnim terminima, trajanja 1 SEZV-a (sekunde ekvivalenta zemaljskom vremenu).

I ta druga baba, Antiterminator je samo rekla: "Može".

Eto, vjerovali ili ne ja sam se suočio sa zahtijevom


- 23:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio