Stjepan Šuman

30.09.2013., ponedjeljak

Zašto nema komentara

Bez upitnika, jer nije pitanje već odgovor-jednom čitatelju bloga koji me pita zašto ne može ostaviti komentar jer bi mi on (navodno i dosta ljudi za koje zna) dali podršku na većinu postova...

Pa ovako, komentare sam odavno onemogućio do mjere u kojoj sam ih najviše mogao blokirati. Ono što ne mogu blokirati, onaj minimum koji su moderatori ostavili, to su komentari registriranih korisnika.

Kad su mi jednim postom komentari naglo porasli, čak sam sjedio za kompjuterom i brisao ih redom kako su izlazili, međutim shvatio sam da to nema smisla pa sam od toga odustao. I tako se sa komentarima ide dalje.

Moje objašnjenj čitatelju iz nedavnog maila, zašto zastupam nekomentiranje na svom blogu je sljedeće:

daklem
za blog sam vec opisa, triba razlikovat 2 jasna internetska proizvoda, blog i forum, i triba znat u koju svrhu koristis jedno od to tvoje. tako ja blog koristimsamo da se izrazim ono iza cega stojim imenom i prezimenom, to je moj glas u svijetu. svaka tudja misljenja su mi tu suvisna, pa cak i (laskave) hvale. za to na blogu nemam vremena i kosi se sa mojom svrhom, odnosno upustanje u raspravu bi me odvelo sa moje poante i onda sve gubi smisao a ja zavrsavam zasran od ljudi koji se ne rpedstavljaju imenom i prezimenom i sto je najgore, ono sto sam htio rec ostaje zasrano

- 11:54 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2013 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio