Stjepan Šuman

19.06.2013., srijeda

Tko je tu radi koga (IV): HZZ

U slikama je moj dnevnik traženja posla (natječaji na koje sam se prijavio) koji svakih pola godine moram donijeti u Hrvatski zavod na zapošljavanje (HZZ).
Zadnja slika sadrži moju poruku njima, ostale slike samo nabrajaju NEKA od radnih mjesta za koje sam se prijavio u zadnjih cca pola godine.

(Desni klik na sliku i Open Link in New Tab) (Veličina slike: Ctrl na tipkovnici +scroll na mišu)

Za sva radna mjesta sam imao VIŠE ostvarenih uvjeta nego što su se tražili. U daljnje "razmatranje" sam bio pozvan samo ovdje i ovdje (kliknuti na link, ima se što i vidjeti).

Da ne bi bilo zabune, protiv svoje osobne savjetnice u HZZ nemam ništa osobno i neosobno. Ona je divna i topla osoba, ali na njenom mjestu ne bi volio biti. Radi u ustanovi koja nema svoj smisao. Samo jedan primjer: Oni u svom računalnom katalogu uopće nemaju ponuđenu opciju "magistar znanosti" -smjer "riabrstvo". Najbliže tome je diplomirani inžinjer poljoprivrede. Pa da me netko i traži u njihovim bazama, široko je polje agronomije a i zašto sam ja magistrirao uopće?

Poanta moje žalbe, koju, svjestan sam nitko nikada u HZZ-u neće ni pročitati, je da umjesto da ja njima podnosim izvješća, neka oni meni podnesu izvješće ZAŠTO JA NISAM USPIO NA NAVEDENIM NATJEČAJIMA? Imaju li oni išta sa tim ili ovdje nikog nije briga za ništa?

Neka se konačno ustanova koja je po prirodi dužna za to (uz ostale), pokrene u rješavanju konkretnog pitanja nezaposlenosti. Nek počnu sa samo jednim slučajem sa liste...



- 19:13 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio