Stjepan Šuman

19.06.2013., srijeda

Tko je tu radi koga (III): Žalba na kaznu za parkiranje

Već sam u siječnju dobio kaznu od 50 kn (dnevna parkirna karta). Tada je bio veliki snijeg i zbog neočišćenosti grada Bandić je svima obećao da: "Dok i zadnji parking nije očišćen, neće se naplaćivati parking". Ja budala povjerovao, kupio lopatu za snijeg i svakodnevno na povratku doma čistio sebi mjesto. Jednog dana se tako parkiram i na parking koji se plaća jer je Bandić obećao da je besplatan.Ujutro sam našao kaznu. Na kaznu sam se žalio rekavši da, iako nezaposlen da sam kupio lopatu (vidljivu u autu), i da sam njome očistio njihovo područje. Nažalost, žalba nije upalila. Zašto? Haaa...
Uglavnom, nisam se dalje žalio jer sam imao previše privatnog posla, pa sam išao linijom manjeg otpora, platio sam tih 50kn, mada sam se trebao dalje žaliti (ali stvarno nisam imao kada pisati žalbu).

Međutim, stiže neki dan nova kazna, snimljena sa Big Brother kamere.
Da sad ne opisujem problematiku, prilažem svoju žalbu (kojoj je prilog kazna), pa slijedi....

Tekst lijeve slike obavezno pročitati jer je ona središte ovog posta!

( Desni klik na sliku i Open Link in New Tab) (Veličina slike: Ctrl na tipkovnici +scroll na mišu)

Napravio sam grešku u žalbi, stavio sam nadnevak 2011 umjesto 2013...nevažno...

Još jedan slučaj da spomenem, kad sam već pisao o lopati za snijeg, vidljivoj u autu (znači: ja sam ovo mjesto i očistio). Jednom mi je isto tako na suvozačkom mjestu bila vidljiva longeta za nogu, dulja od 1m (znači: ne mogu hodati). Nakon operacije koljena stvarno nisam mogao neko vrijeme dobro hodati, pa sam za tu svrhu držao longetu u autu, a auto je bilo blizu ulaza zgrade samo jednu noć-dok ga pauk nije pokupio. Žaljenja nisu upalila iako sam imao medicinsku dokumentaciju i prigovor da sam se sa razlogom parkirao na nogostup iako nikome to nije smetalo (ne bi trebalo).

Sad, za ovo parkiranje (opisamo u tekstu na slici) sam poslao mail na sve u njihovoj hijerarhiji, od šefa odjela za prometno redarstvo na niže. Ne bi čovjek vjerovao koja vojska činovnika tamo radi! Na koji način su oni tamo zaposleni? Što oni tamo uopće rade? KAko se financiraju? Znam samo da je moja prijava za natječaj za posao u ustanovi Grad Zagreb odbijena s razlogom : "Nije poslano preporučenom poštom". Možda su oni znali tajnu...hehe...

Uglavnom ova moja žalba iz gornje slike njih pita da li smo mi tu radi njih ili su oni tu radi nas (prometni redari). Oni će formalno odgovoriti rješenjem na žalbu, ako bude trebalo ovaj put idem sve do suda, jer 500 kn nije malo, pogotovo kad nemaš posao. Pogotovo jer ti ga isti ne daju s izlikom "molba nije poslana preporučenom poštom".
- 17:43 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio