Stjepan Šuman

24.05.2013., petak

Testiranje u Javnoj ustanovi: "Park prirode Medvednica"

Uz sve molbe koje sam slao prošle godine, vjerovali ili ne, većina mi se ustanova nije ničim javila osim odbijenicom. Neki mi se nikad nisu ni javili. Dakle, iako sam ispunjavao sve uvjete natječaja, u većini slučajeva ih i dobrano nadmašio (dok ih "izabrani" nisu ni ispunjavali), ipak sam do nivoa: "INTERVIEW" došao tek samo na jednom natječaju. Bio je to natječaj za stručnog voditelja u ovom gore parku prirode (prosinac 2012).

Kako se ne prijavljujem za *urac, ne tražim natječaje bezveze, ne sastavljam bezveze molbe, ne trošim novac na bezvezno slanje, onda ni na taj hebeni interview, do kojega je tako teško doći, ne idem bezveze. To znači da sam u tih par tjedana prije interview-a naučio doslovno SVE o tom Parku, što se da naučiti.
Gradivo uključuje 300 stranica teškog teksta (punog brojeva i latinskih naziva) o biljkama parka, o životinjama, rudama, geologiji, mikroklimi, pravnoj stečevini, povijesti, doslovno sve sve sve. Osim toga, proučio sam i naučio sve moguće o strukturi ustanove, o zakonima koji ih se tiču, o osoblju koje već radi gore. Čak sam prolistao facebook i web poveznice na imena ljudi iz ustanove.

Na intervju sam se vozio 20 i nešto kilometara, sređen, namirisan, čekao svoj red šljapkajući oko njihove vile,i konačno dočekao da im se pokažem.
Trojka me dočekala sjedeći za svojim stolom, sa papirima ispred sebe i kemijskama u rukama. Jebote, baš izgleda k'o pravi natječaj.
Najprije me najstručnija osoba, neki lik od cca 45 godina (u to sam vrijeme znao sve o njemu -google čudo), "dotur" znanosti, priupitao me "prirodnjak" da kažem nešto o sebi. WTF, da kažem nešto o sebi? Dakle, toliko hebene muke do tog interview-a da bi ja sad trošio naših pola sata na ono što piše u mom CV-ju? Skratim ja sav svoj živo,živo,životopis na jednu nezavisno složenu rečenicu, onako instiktivno, ne bi li prešli na nešto konkretnije, u vezi posla koji se traži.
Na to se "gospon" pravnik "skačil" na moje fucking RIBARSTVO pa me ko pravi vikend-razonoda-etuzijasta upitao neki fucking kurac o tom jebenom ribarstvu da pokaže kako ima široko znanje. WTF? Nemam izlaza, moram sad i o tome, inače ispada da laprdam po CV-ju o pustom ribarenju.Tako se i ja zanesem u svoje ribarstvo (jer sam slab čovjek), ...kao da sam došao na razgovor u ribički klub, prođe fucking hebenih mojih pola sata TALENT SHOW-a i oni me fino isprate sljedećim riječima:
"Stjepane, samo da ti kažemo, ti si NAMA u najužem izboru".kiss

finoEgo u nebesa! Kao da drugi čovjek sjeda u auto, dead ne znam kako da se sad vratim kući! nut

"Ha ha haaaaaa....dragi moji ljudi... pa nemojte laze..., molim vas...", mislim se ja...

Ali ipak zaprde ti oni, razrađen je taj sistem očaravanja, i onda još nakon intervjua izračunaš koliko od tamo ima do doma da znaš putne troškove, ako se STVARNO zaposliš..mouthwash još malo prođeš njihove facebook slike, pa malo i njihove prijatelje i novinske članke o toj ustanovi. Čekajući rješenje još pokušaš iskopati: "U čemu je hebena kvaka ako se ipak kojim slučajem dogodi da te zaposle?". Da vidimo, sve njihove afere, kome su dužni, ko je njima dužan, da vidimo pravni sukobi sa mještanima koji žive i imaju zemlju u parku....namcor U čemu bi mogla bit jebena kvaka ako te zaposle, jer to ne može bit sigurno nešto čisto. Kod nas ne.

I nakon par tjedana stiže "olakšavajuće" pismo da nisam primljen, ne moram se bojati u čemu je kvaka i odakle će me dočekati zamka.
U pismu je pisalo da je zaposlena "neka" žena, ta i ta. Ona je već radila u toj ustanovi, to sam odmah uočio jer sam o svim zaposlenicima znao sve, a kamoli ne i njihova imena. zubo

Sve ovo je koštalo, ne samo mene novca, truda i vremena, nego i druge kandidate, te novac i vrijeme Parka, odnosno poreznih obveznika. Ako se sve to radi samo za nečije unaprijeđenje (opravdanje povećanja plaće), onda si možete zamilsliti što se sve radi kako bi se (već privatno izabrana) osoba uvela u ustanovu? I koja je struktura, duh i ozračje, te način rada u takvim "zatvorenim" krugovima, te kakav je konačan rezultat (trošak vs. učinak) po društvo. hrvatska





- 09:04 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2013 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Hortus Dei

-specijalno rušenje stabala
-šišanje živice
-oblikovanje grmlja
-košnja travnjaka
-sadnja drveća i ukrasnog bilja
-uređenje staza i ograda
-vrtni bazeni

mobitel 099 7662 501











don Radić:
Svaki tjedan
nagovor jedan


Tomislav Ivančić
Duhovna obnova

Milivoj Bolobanić:
Kako prepoznati
zamke Zloga





brojilo montirano 27.9.12. (tadašnji total=31.000)


23.5.2013. postavljeno





Locations of Site Visitors





mah Molitve: mah

Molitve svete Brigite
Molitve svetog Pia



Film o padre Piu,
najpoznatijem mistiku
i svecu 20. stoljeća:

Prvi dio
Drugi dio